Jyväskylä on Suomen kolmas WordPress Meetup -kaupunki

Eilen oli historiallinen päivä, kun Jyväskylässä järjestettiin kaupungin ensimmäinen WordPress Meetup. Tapaaminen järjestettiin toimistollamme ja siihen osallistui seitsemän WordPressin parissa työskentelevää ja harrastavaa henkilöä. Tapaamisia järjestetään säännöllisesti myös Tampereella ja Helsingissä.

WordPress Meetuppien ideana on koota yhteen WordPress-osaajia ja opettaa toisiamme rakentamaan parempia verkkopalveluita WP:n avulla. Niitä järjestetään ympäri maailmaa avoimen lähdekoodin periaatteiden mukaisesti talkoovoimin, ja niihin on kaikille vapaa pääsy. Tapaamiset ovat hyvä tapa tutustua uusiin tuttavuuksiin, jos olet esimerkiksi matkalla tai muuttanut uuteen kaupunkiin.

Pyrimme Jyväskylässä valitsemaan eri tasoisia aiheita tuleviin tapaamisiin, jotta jokaiselle löytyisi sopivaa sisältöä lähtötasoon katsomatta. Voit lukea lisää Meetupeista täältä. Tapahtumien tiedoitus tapahtuu meetup.comissa olevassa Jyväskylä WordPress Meetup -ryhmässä. Tampereen ja Helsingin ryhmät löydät seuraavista linkeistä:

Tampere WordPress Meetup
WordPress Helsinki 

Tulevaisuudessa pyrimme järjestämään tapaamisia vähintään kerran kuukaudessa, aina kuluvan kuukauden kolmantena keskiviikkona klo 18. Seuraava tapahtuma järjestetään keskiviikkona 18.11.2015 klo 18. Paikka ja aihe ilmoitetaan myöhemmin meetup.comissa.

Olet lämpimästi tervetullut tuleviin meetuppeihin rakentamaan yhdessä parempaa WordPressia.

Voit seurata WordPress Jyväskylää myös Twitterissä: @WPJyvaskyla

Kirjoittanut

CTO

Lue seuraavaksi

BioGTS on vuoden 2016 keskisuomalainen markkinointiteko

Pitkäaikainen asiakkaamme BioGTS on valittu Marketing Today –seminaarissa vuoden keskisuomalaiseksi markkinointiteoksi. Sanomalehti Keskisuomalaisen verkkosivuilla viiden finalistin kesken pidetyssä yleisöäänestyksessä BioGTS Oy on vetänyt pisimmän korren. Eniten yleisön ääniä saaneista ehdokkaista MARK Keski-Suomen johtoryhmä ja sanomalehti Keskisuomalainen valitsivat voittajaksi BioGTS Oy:n. Palkinto jaettiin tänään 24.9. Marketing Today -seminaarissa FinnGraf-messuilla Jyväskylän Paviljongissa. Palkinnon saamisen edellytyksenä oli selkeästi […]

Verkkosivujen ostaminen osa 6: Verkkosivujen julkaisu 

Edellisissä blogisarjan osissa on käsitelty verkkosivuprojektin vaiheita verkkosivujen ostamisesta niiden suunnitteluun. Tässä osassa käsitellään verkkosivujen julkaisuprosessia asiakkaan näkökulmasta. Ennen julkaisua tehtävät toimenpiteet Tässä vaiheessa sinulla on käsissäsi lähes julkaisuvalmis verkkosivusto. Ennen julkaisua olisi suositeltavaa tehdä vielä seuraavat toimenpiteet: 1) Hanki toteuttaja verkkosivujen oikoluvulle. Verkkosivujen oikoluku tulee aina tehdä projektin ulkopuolisen henkilön toimesta. Oikoluku ei ole suunnittelijan […]