Kuukauden kultajyvät 2/2018

2.3.2018

Uskomaton innovaatio: uutiskirje myös blogissamme! Etsimme uutiskirjeeseemme designin, markkinoinnin ja teknologian parhaimmat tiedonjyvät vaskoolipuhtaina. Jos haluat lukea kovimmat jutut ensimmäisenä, tilaa uutiskirjeemme suoraan inboksiisi.

Huom! Rajoitettu erä: toimi ennen kuin jää pelkät hiekat vaskooliin.

Huolehdimme yksityisyydestäsi. MEOM käyttää henkilötietojasi toimittaakseen sinulle tilaamasi uutiskirjeen. Voit peruuttaa uutiskirjeen tilauksen koska tahansa. Lisätietoa tietosuojaselosteestamme.

Helmikuussa tapahtui tällaista:

The need for speed: Google satsaa WordPressin kehittämiseen

“Google ja WordPress ovat käynnistäneet yhteistyön, jotta alusta on tulevaisuudessa entistä parempi ja nopeampi. Tämä lupaa varmasti hyvää alustan hakukonenäkyvyydelle jatkossakin!”
– Vesa Laakkonen, konsultti/taikuri/koomikko

Lue artikkeli


Kuinka rakentaa täydellinen sähköpostiviesti

“Vähän metaa kertoa uutiskirjeessä hyvästä sähköpostista, etenkin kun on vielä runsaasti oppeja sovellettavana. Mutta puutteiden tunnistaminen on ensimmäinen askel kohti parannusta.”
– Karl Filtness, markkinointijohtaja

Lue artikkeli


Mikä on hyvän muotoilun arvo? Kovat faktat tutkimustuloksista pöytään

“Tilastoja, joita jokaisen pitäisi tietää, jotka toimivat liiketoiminnan parissa. Pysäyttävin paljastus: Design increases turnover. For every £1 invested in design, businesses can expect over £20 in increased revenues.”
– Tom Rantala, Lead Designer

Lue artikkeli


Suunnittelijoilla on vastuu rakennettavasta digitaalisesta maailmasta

“Minulle Interaction 18 -tapahtuman kohokohta oli Per Axbomin workshop “Manage misusability: design for digital with a conscience”. Palvelumuotoiluosaaminen ja käyttäjäpsykologia on jo niin pitkällä, että joudumme miettimään, mikä on oikein ja kestävää.
– Harri Pyykölä, Senior Service & UX Designer

Lue artikkeli


Mistä tiedän milloin kannattaa turvautua Design Sprintiin?

 Kuva: Anssi Kumpula

“Design Sprint on yksi kuumimpia termejä tällä hetkellä, mutta asiaan vihkiytymätön ei välttämättä tiedä, milloin se on sopiva ratkaisu. Näissä kirjoituksessa se kerrotaan niin selvästi, että tällainen Webbi Yksisarvinenkin tajuaa sen!”
– Arttu Rahikainen, Designer/Developer

Lue artikkeli

Lue MEOMin näkökulma


Kerta oli Design Sprintistä puhe, sen luoja Jake Knapp oli MEOMin vieraana

 Kuva: Anssi Kumpula

Lue, kuinka houkuttelimme Jake Knappin perheineen Suomeen. Samalla selviää, mitä hän opetti 120 suomalaiselle edelläkävijälle.

Lue artikkeli


Jos et alussa vielä tilannut uutiskirjettämme, nyt on jo korkea aika syöttää sähkeosoitteesi:

Huolehdimme yksityisyydestäsi. MEOM käyttää henkilötietojasi toimittaakseen sinulle tilaamasi uutiskirjeen. Voit peruuttaa uutiskirjeen tilauksen koska tahansa. Lisätietoa tietosuojaselosteestamme.

Näin laadit markkinointistrategian

girl sitting with mail