Suunnitelmallisella markkinoinnilla verkkosivustosi toimii täydellä teholla

Maailma ei pysähdy ja sama pätee verkkosivustoosi. Markkinoinnin ja optimoinnin toimenpiteillä varmistat, että sivustosi löydetään ja se tukee erinomaisesti tavoitteitasi.

Verkkopalvelun uudistaminen on jatkuvaa kehitystyötä


Sivuston tarkoitus on tukea toimintasi tavoitteita, ja sen lisäksi, että tämän voi tehdä aina paremmin, myös nuo tavoitteet voivat muuttua ja niitä voi tulla lisää.


Panostamalla sivuston kehitykseen myös julkaisun jälkeen, voi

  • kasvattaa kävijämääriä tinkimättä laadusta
  • tuottaa yhä tehokkaammin konversioita
  • reagoida nopeasti, mutta suunnitelmallisesti uusiin tarpeisiin
  • pitää brändisi ajan tasalla muuttuvassa ajassa.



Hakukonenäkyvyys, markkinointi ja konversio-optimointi


Palveluitamme jatkokehityksen osalta ovat

  • markkinointistrategia
  • konversio-optimointi
  • SEO-sprint

Julkaisun jälkeinen verkkosivuston kehitys sisältää tyypillisesti hakukonenäkyvyyden parantamisen ja säilyttämisen, markkinoinnin toimenpiteet, kuten inbound-sisältö, liidimagneetit, mainonta ja muut hankintaa kohentavat toimet, sekä analytiikkaan vahvasti perustuvan sivuston ja siihen linkittyvien kanavien optimoinnin.

Jatkokehitys on usein sekä ajan että rahan käytön priorisointia. Siksi toiminnan fokus on jossakin yksittäisessä kampanjassa tai toimenpiteessä kerrallaan, mutta keskipitkällä aikavälillä jatkokehityksen tulisi sisältää kaikkia näitä töitä.

Otamme jatkokehityksen ja markkinoinnin tarpeet huomioon jo uutta sivustoa suunnitellessa ja tarjoamme tähän erityisesti sivustouudistuksen yhteydessä tehtävää hakukoneoptimointia, mutta varsinainen työ tehdään omina sprintteinä julkaisun jälkeen.

Markkinointistrategialla pivotoit tehokkaasti

Oli työn alla uusi palvelu, asiakassegmentti tai ansaintamalli, niin paras tapa kartoittaa ja toteuttaa markkinointiviestinnän tarpeet on tehdä se markkinointistrategian sprintillä.

Strategisen työn tuottaman roadmapin avulla tiedät tasan tarkkaan mitä tehdä seuraavaksi verkkosivustolla sekä siihen linkittyvissä kanavissa.

Konversio-optimoinnilla testaat, opit, korjaat ja kiihdytät kasvua

Konversio-optimointi tähtää sivustolla tapahtuvan käyttäjän aktivoinnin kohentamiseen, oli kyse yhteydenotoista, trialin tai muun sisällön lataamisesta, tarjouspyynnöistä tai ostamisesta.

Opimme ymmärtämään yhä paremmin sivuston ja sitä käyttävien ryhmien toimintaa analytiikan avulla, käyttäen selkeitä tavoitteita ja metrikkaa. Optimointia voidaan tehdä myös mualla kuin sivustolla, parantamaan esimerkiksi inboundin tehoa tai mainontaa.

SEO-sprintillä varmistat orgaanisen hakukonenäkyvyyden

Hakukonenäkyvyys ei ole pysyvä asiantila, vaan Googlenkin etusivulta voi tipahtaa pois. Ja uusissa aluevaltauksissa on työ usein aloitettava tyhjästä.

SEO-sprint on erityisen hyödyllinen tilanteessa, jossa orgaaninen hakukonenäkyvyys on kriittisen tärkeää. Työ käynnistyy avainsanatutkimuksella, jonka pohjalta luodaan suunnitelma tehokkaimmalle etenemiselle.

Jatkokehitys on kestävyyslaji


Markkinoinnin palvelut tuottavat arvoa yksittäisinäkin toteutuksina, mutta jatkokehitys ja etenkin suunnitelmallinen optimointi ovat kestävyyslajeja.

Paras käsitys ja toteutus verkkosivuston yhä paremman toiminnan kannalta syntyy, kun jatkokehityksessä hyödynnetään koko palveluarsenaalia, strategisesta suunnittelusta optimointiin laajalla skaalalla: sivustolla, hakukoneissa, mainonnassa ja sosiaalisessa mediassa, aina tavoitteellisesti ja oppien.