Asiakastarina
iLOQ + MEOM – onnistumista yhdessä
Olemme rakentaneet yhteistyössä useita verkkosivustoja ja päivittäneet niin verkkosivustostrategiaa kuin brändi-identiteettiä.
Meille ja asiakkaillemme sivusto ei ole vain julkaistaessa juhlittava staattinen monumentti. Designin, tekniikan ja markkinoinnin ammattilaiset ovat käytössäsi täydentämään markkinointitiiminne osaamista sivuston julkaisun jälkeen.
Asiakastarina
Olemme rakentaneet yhteistyössä useita verkkosivustoja ja päivittäneet niin verkkosivustostrategiaa kuin brändi-identiteettiä.
Sivuston elinkaaren aikana myös brändi kehittyy, tavoitteet hioutuvat ja arvokasta dataa sekä palautetta kertyy. Kaikki tämä antaa suuntaa verkkosivuston aktiiviselle kehittämiselle. UX-/UI-kehitystä tehdään tavoitteiden mukaan tähdäten yhä parempaan käyttö- ja käyttäjäkokemukseen.
Asiakastukemme varmistaa, ettet jää yksin perävalojen vilkkeeseen. Iloisesti palvelevan tukipalvelumme kautta saat nopeasti pienet kehitystoiveet toteutukseen. Tekninen ylläpitomme poistaa sivustoon liittyvät tekniset huolet. Lisäksi suunnittelemme ja toteutamme laajemmatkin markkinointitiiminne toiveet ketterästi ja laadukkaasti.
Jo sivustouudistuksen yhteydessä asetamme sivustolle tarvittavat analytiikan työkalut ja luomme yhdessä markkinoinnin mittarit. Markkinoijat, suunnittelijat ja kehittäjät auttavat myös jatkuvan kehityksen palveluissa luomaan sivustosta yhä ketterämmän ja konvertoivan markkinoinnin työkalun.
Lisäksi koulutamme ja sparraamme esimerkiksi digitaalisten kanavien hyödyntämisessä tai markkinointistrategian kehittämisessä, jotta saat parhaat tulokset verkosta.
Monitorointipalvelumme avulla huolehdit sivuston teknisestä SEO:sta sekä tärkeimpien avainsanojen sijoituksista suhteessa kilpailijoihin.
Autamme laajemman ja systemaattisen hakukonenäkyvyyden kehittämisessä tarpeidenne mukaan.
”MEOMilla on aina ollut päämääränä arvon tuottaminen asiakkaalle. On kyseenalaistettu hienoja suunnitelmiamme ja ehdotettu vaihtoehtoisia tapoja haluttujen päämäärien saavuttamiseen.
Tämä kaikki on vuosien yhteistyön aikana johtanut arvostukseen ja luottamukseen, jota MEOM kumppaninamme nauttii ansaitusti. Huipputyyppejä ja huippulafka!”
Iiro Kuntsi, Senior Manager, Software Development, EG EnerKey
Blogi
Konversio-optimointi eli verkkopalvelun elämä julkaisun jälkeen Sisällön tavoitteet kannattaa tehdä…
Blogi
Hakukonenäkyvyyttä rakennetaan jo ennen verkkosivuston julkaisua, mutta se on myös…
Blogi
Ilman dataa päätösten tukena verkkosivuston kehittäminen on vain hämärässä harhailua….
Referenssi
iLOQ.com-päivitys oli ensimmäinen vaihe yrityksen digitaalisen brändin uudistuksessa. iLOQ jatkaa kasvuaan ja MEOM on tässä kumppanina.
Ymmärrämme ostokäyttäytymisen muutoksen vaikutuksen verkkosivustoon ja osaamme auttaa teitä hyötymään siitä parhaan mukaan.
Asiakassuhteemme ovat pitkäikäisiä ja asiakkaamme on todistetusti erittäin tyytyväisiä. NPS +85 ja projektityytyväisyys 4,4/5.
Olemme siis hyvin riskitön valinta.
Haluamme rakentaa pitkäaikaisia kumppanuuksia ja se näkyy myös palvelutarjoamassamme. Meillä on valmiit mallit, joilla teemme yhdessä sivustostanne parempaa monivuotisesti.
Tyypillisesti pystymme nostamaan konversioprosentteja sivustolla 30%:sta alkaen ylöspäin ja samassa tehostamaan sisällöhallintaan liittyvää työtä muutamista tunnista useisiin viikossa per henkilö, joka työskentelee sivuston parissa.