Leadoo verkkosivu-uudistuksessa

Tuloksellisesti toteutetuilla verkkosivuilla generoitujen liidien määrä kasvaa tyypillisesti 30-70 % fiksujen liidityökalujen avulla. Parhaat tulokset saavutetaan kun työkalut integroidaan verkkosivustoon heti sivustouudistuksen yhteydessä, jolloin kävijöiden ostopolut ja palvelukokemus on huomioitu kattavasti osana sivustoa.

Verkkosivusto, joka generoi laadukkaita liidejä ja konvertoi tehokkaasti

Autamme muuntamaan WordPress– ja HubSpot-verkkosivuston nihkeät liidimagneetit kävijöitä kohti yhteydenottoa ohjaaviksi kosketuspisteiksi. Leadoon chatbotit konvertoivat sivustollasi lisää laadukkaita liidejä.

MEOMin ja Leadoon yhdessä toteuttama verkkosivu-uudistus tekee sivustosta laadukkaita liidejä hankkivan ja tehokkaasti konvertoivan, tinkimättä sivuston toimivuudesta tai visuaalisesta ilmeestä.

Katso miten Raksystems hyötyi liidejä generoivista chatboteista

Näin verkkosivusto uudistetaan liidejä konvertoivilla työkaluilla

  1. Suunnittelemme WordPress– tai HubSpot-sivustosi yhdessä Leadoon ammattilaisten kanssa. Alkukartoituksessa selvitämme kanssasi millaisia konversioita sivustoltasi halutaan hankkia ja miten chatbotit voisivat auttaa liidien generoinnissa.
  2. Designin ja tekniikan lisäksi, sivustollasi huomioidaan liidejä generoivat konversiopisteet eli lopulta ostoa kohti ohjaavat tavoitteet heti verkkosivu-uudistuksen yhteydessä.
  3. Integroitu Leadoo -palvelu täydentää verkkosivuston eheäksi kokonaisuudeksi, jossa sivuston viestit, rakenne, visuaalinen ilme ja Leadoon konvertoivat ominaisuudet tukevat toisiaan
  4. Chatbottien keräämän helppokäyttöisen datan avulla sivustoa voidaan julkaisun jälkeen jatkuvasti konversio-optimoida. Näin erilaisten käyttäjien ostopolut voidaan huomioida, yhteydenottojen pullonkauloja poistaa ja oston esteitä madaltaa.

Interaktiivinen liidityökalu ja tarkan kävijätiedon mullistaja

Leadoon liidityökaluihin kuuluvat käyttäjiä aktivoivat chatbotit, joiden räätälöidyt keskustelut mahdollistavat arvokkaan käyttäjätiedon keräämisen markkinointia ja myyntiä varten.

Tarkan kävijätiedon avulla sivustolla voidaan huomioida erilaiset ostokäyttäytymiset, ostopolkujen pullonkaulojen poistaminen ja oston esteiden madaltaminen.

Kävijää pystytään heti ensimmäisestä konversiopisteestä ohjaamaan paremmin kohti yhteydenottoa, jolloin yhteydenotto nopeutuu ja laadukkaat liidit tunnistetaan jo aikaisessa vaiheessa.

5 hyvää syytä valita Leadoo-integroitu verkkosivutoteutus

  1. Liidit saadaan aikaisin kiinni ostoputken eri vaiheissa olevia käyttäjiä aktivoimalla.
  2. Liidit ovat aidosti laadukkaita kun asiakkaan ostopolku on personoidusti huomioitu ja erilaisille kävijöille tarjotaan erilaisia konversiopisteitä räätälöidyillä työkaluilla.
  3. Sivusto on konversio-optimoitu. Konversion, kuten yhteydenoton, esteitä poistetaan palvelemalla kävijää juuri hänen tarpeeseensa sopien.
  4. Tarkan kävijätiedon avulla liidien käsittely helpottuu ja konversiopisteet tehostuvat. Ymmärtämällä mistä kanavista kävijä tulee, mitä tietoa hän haluaa ja miten häntä parhaiten autetaan eteenpäin kohti yhteydenottoa.
  5. Verkkopalvelusta rakennetaan saumaton kokonaisuus huomioiden design, tekniikka, markkinointi sekä asiakaskokemus.
Leadoo partneri

Muuta sivustosi liidimoottoriksi

Sivustototeutuksissamme otamme huomioon tuloksia tuovat ratkaisut, jolloin liidien generointi on olennainen osa sivustoa. MEOM on Leadoon virallinen partneri – kanssamme otat laadukkaat liidityökalut helposti käyttöön verkkosivustosi uudistamisen yhteydessä.

Lisää oppeja verkkosivustosi konversiopisteiden optimointiin: