Custobar

Mitä teimme
Tekninen toteutus
Alusta
HubSpot
Asiakkaasta
Custobar on asiakastiedon ja markkinointiautomaation alusta verkkokauppojen monikanavaiseen hallintaan. Teknologian avulla yritykset voivat aktivoida verkkokauppansa asiakaskuntaa ja saavuttaa näin yhä enemmän konversioita ja lisämyyntiä.
Vuonna 2014 perustetulla Custobarilla on yli 300 asiakasta 11 maassa. Yrityksen pääkonttori sijaitsee Espoossa.
Yhteistyöstä
Custobarin verkkosivustouudistus toteutettiin hyvin virtaviivaisesti. Ilme ja sivujen leiskat tuli Custobarin omalta designerilta, jonka pohjalta MEOM sparrasi sekä käyttökokemusta ja rakennetta.
MEOM vastasi projektissa pääasiassa HubSpot-sivuston teknisestä toteutuksesta sekä projektin onnistuneesta läpiviennistä. Onnistumista kuvaa asiakkaan antama täysi pistepotti sekä projektiarvosanaan että NPSään.
Tekniikka
Tehokas ja toimiva toteutus SaaS-firmalle
Projektissa lähdettiin liikkeelle Custobarin designerin suunnittelemien sivuleiskojen pohjalta laadituilla työmääräarvioilla.
MEOM myös sparrasi ja auttoi websuunnittelun ja HubSpot-julkaisualustan erityispiirteiden huomioimisessa. HubSpot-kehityksen osaamista on muun muassa tuoda sivustolle asiakkaan piirtämä design visuaalisesti ja toiminnallisesti sellaisena kuin he ovat sen alun perin ajatelleet.
SaaS-yrityksenä Custobarin tavoitteita olivat myös liidien ja konversioiden määrän kasvattaminen, sekä tarve viestiä Custobar-partnereille, jotka osa alustan ekosysteemiä.
Sivuston sisällön rakenne on klassinen esimerkki toimivasta esittelystä, eli mitä Custobarin perus-SaaS-paketti sisältää, mitä lisäominaisuuksia on tarjolla ja mitä hinnoitteluvaihtoehtoja on.
Projekti vedettiin onnistuneesti maaliin hyvin tiukassa aikataulussa: designin valmistuttua julkaisuun päästiin vain viidessä viikossa. Tästä tunnustuksena Custobar antoi projektiarvosanaksi täydet 5/5 sekä NPS-suositteluksi 10.

