Strateginen pohja
Sivustouudistuksen yhteydessä tehty strategiatyö kartoittaa kenelle sivusto on suunnattu, mitkä ovat kävijöiden tarpeet ja miten sivusto voi palvella kohderyhmiä entistä paremmin.
Tuodaan brändinne esille niin kuin se ansaitsee.
Brändimielikuva muodostuu kaikissa kohtaamisissa. Kun viestintä on kiinnostavaa ja johdonmukaista kanavasta toiseen, brändi koskettaa sekä tunteita että järkeä. Silloin kiilaatte asiakkaiden, työntekijöiden ja ostajien listan kärkipaikalle.
Sivustouudistuksen yhteydessä tehty strategiatyö kartoittaa kenelle sivusto on suunnattu, mitkä ovat kävijöiden tarpeet ja miten sivusto voi palvella kohderyhmiä entistä paremmin.
Visuaalinen ilme rakennetaan ensin sisäistämällä yrityksen tavoitteet ja ainutlaatuisuus.
Päivitämme visuaalisen identiteetin tai jalkautamme jo valmiin yritysilmeenne tärkeimpiin kanaviin. Käytännössä ilme rakentuu verkkoon muun muassa logoksi, väreiksi, kuvamaailmaksi ja kuvituksiksi.
Kun ilmesuunnittelu tehdään verkkosivustouudistuksen yhteydessä, rakentuu ilmeestä, sisällöistä ja teknisestä toteutuksesta ehjä markkinoinnin kokonaisuus.
Markkinoinnin asiantuntijamme määrittelevät ainutlaatuisuuden selkeiksi viestikärjiksi ja muotoilevat äänensävyn suuntaa.
Sivustouudistuksessa sisältötyö voi koostua olemassa olevien sisältöjen hiomisesta tai täysin uusien sisältöjen luomisesta. Autamme sisällöntuotannossa myös hakukoneoptimoinnin ja analytiikan osalta markkinoinnin tavoitteisiin sopien.
Laadukkaalle brändille toteutettiin päivitetty visuaalinen ilme, uudet sisällöt, brändiohjeistus sekä uudistettu tyylikäs WordPress-sivusto.
”Nyt brändimme puhuu johdonmukaisesti kanavasta toiseen. Saimme MEOMin tiimin kanssa kiteytettyä Finnlamellin luonteen ja ratkaisut uudeksi ilmeeksi ja selkeiksi viesteiksi. Markkinoinnin kehittämiselle on huikea pohja verkossa!”
Elina Kylmäluoma, Digital Success Manager, DEN Finland
Verkkosivustouudistus tai verkkosivuston kehitys kulkee oikeilla urilla, kun se tehdään markkinointistrategian pohjalta. Strategia kannattaa siis olla hiottu vastaamaan liiketoimintanne tavoitteita.
Kirjoitimme avuksenne markkinointistrategiaoppaan, joka auttaa kirkastamaan markkinoinnin suunnan.
Blogi
“Strategy is about making choices; it’s about deliberately choosing to…
Blogi
Go-to-market -strategia luo raamit myynnille ja markkinoinnille, eli miten mennään…
Blogi
Verkkosivustoista keskustelu menee herkästi aivan tolkuttomaksi puuroksi. Yksi puhuu kilpailuedusta,…
Blogi
Kun markkinointi puristetaan mahdollisimman yksinkertaiseen muotoon, yrityksen täytyy osata vastata…