HeiaHeia – HubSpot -sivusto kansainvälisen kasvun moottoriksi

Uudistimme teknologiayhtiö HeiaHeian verkkosivuston HubSpot CMS-julkaisujärjestelmällä mahdollistamaan yrityksen kansainvälistä kasvua.

www.heiaheia.com

Yhteistyön osa-alueet:

  • visuaalisen identiteetin jalkautus verkkoon
  • käyttöliittymä- ja käytettävyyssuunnittelu
  • HubSpot-sivuston modulaarinen toteutus
  • SEO: tekninen SEO, avainsanakartoitus ja SEO-sparraus
  • yhteistyö sivuston jatkuvassa kehityksessä: design, tekniikka, markkinointi

Tavoitteet:

  • vaivattomasti ylläpidettävä markkinointisivusto tehostamaan HubSpot-ekosysteemin käyttöä
  • vakuuttava ja HeiaHeian ainutlaatuisuudesta selkeästi viestivä palvelukanava
  • asiakashankinnan vieminen verkossa uudelle tasolle

MEOMin kyky ymmärtää meidän liiketoimintaa ja asiakashankintaa olivat ehdottomasti avainasemassa, kun tekijää valittiin. Heistä myös paistoi aito halu ratkoa meidän ongelmia yhdessä.

Projektin aikana oli huikeaa huomata miten lupaukset pystyttiin lunastamaan. Kehittäjät, markkinointi ja design toimivat tosi hyvin yhteen, ja saatiin odotukset ylittävä ensimmäinen versio verkkosivustosta julkaistua.

Olli Iso-Mustajärvi, Managing Director, HeiaHeia

HubSpot CMS:llä helposti ylläpidettävä markkinointisivusto

Tavoitteena oli rakentaa HeiaHeialle kasvua palveleva sivusto, jolla välittyy palvelun laatu ja erinomainen asiakaskokemus. Tärkeää oli mahdollistaa SaaS-palveluna tarjottavan pelillistetyn hyvinvointityökalun ketterä markkinointi sekä helppo sisällönhallinta.

HubSpotin uudistuneella julkaisujärjestelmällä ja MEOMin HubSpot-osaamisen avulla tämä oli mahdollista tinkimättä sivuston käytettävyydestä, visuaalisesta ilmeestä tai teknisestä suorituskyvystä.

Ensisijainen tavoite sivustolla on kasvattaa laadukkaiden “Request demo”-liidien määrää. Jo pari tuntia julkaisun jälkeen sivustolta generoituikin ensimmäiset liidit parannellun käytettävyyden, konversiopisteiden suunnittelun ja asiakaslähtöisten sisältöjen yhteispelillä.

Saimme heti esimakua uuden saitin tuloksista, kun jo julkaisupäivänä meille napsahti yhteydenottoja aidosti laadukkailta liideiltä!

Olli Iso-Mustajärvi, Managing Director, HeiaHeia

Verkkosivustosta työkalu ketterään markkinointiin

Tehokkuus. Siinä kiteytettynä syy, miksi HeiaHeia päätyi valitsemaan HubSpotin CMS:n WordPressin sijaan.

HeiaHeialla oli jo käytössä HubSpotin Marketing Hub, Service Hub ja HubSpot CRM. Kun myös sisällönhallinta saadaan samaan järjestelmään, säästyy aikaa.

HeiaHeialle luotiin markkinointisivusto, jolla erilaisten ratkaisujen testaaminen ja kehittäminen olisi joustavaa, ja nopeasti iteroiden saataisiin tietoa sivuston jatkokehitykseen. 

Sivuston uudistamista lähestyttiinkin MVP-ajattelulla eli jatkuva yhteistyö sivuston optimoinnin ja kehittämisen osalta oli tavoitteena jo projektin lähtöviivalla. Näin sivuston aidoista käyttökokemuksista saatavaa tietoa pystytään suunnitelmallisesti hyödyntämään sivuston toiminnallisuuksien testaamisessa sekä HeiaHeian markkinoinnissa ja tuotekehityksessä.

HubSpotin mahdollisuudet tunteva MEOMin tiimi pystyi hyödyntämään sekä HubSpotin valmiita ratkaisuja että HeiaHeian tarpeisiin luotuja moduuleja. HubSpot-osaamisen lisäksi projektin alussa huolella kerrytetty ymmärrys asiakkaan liiketoiminnasta ja brändistä mahdollisti sivuston rakentamisen HubSpotin ekosysteemiä laajentavaksi markkinoinnin välineeksi.