Webinaarit

Oppeja B2B-asiakashankintaan ja -markkinointiin – vieraina alansa huiput
Älä missaa uusia webinaareja

Haluatko saada sähköpostiisi tietoa meidän uusista kirjoituksista, webinaareista ja oppaista? Tilaa meidän uutiskirje:

Onnistunut sisältöstrategian jalkauttaminen

Vieraana: Katri Tanni, Differo

Oho! Tämä video ei näy, koska olet kieltänyt markkinointievästeiden käytön. Nähdäksesi videon, käy hyväksymässä markkinointievästeet.

Tässä webinaarissa Differon Katri Tanni, B2B-yritysten strategisen markkinoinnin asiantuntija, jakaa käytännön oppeja onnistuneeseen sisältöstrategian jalkauttamiseen.

Webinaarissa käsitellään sisältöstrategian jalkautusta konkreettisten esimerkkien kautta:


Case Leadoo – Markkinoinnin rooli yrityksen eri kasvuvaiheissa

Vieraana: Santtu Kottila, Leadoo

Oho! Tämä video ei näy, koska olet kieltänyt markkinointievästeiden käytön. Nähdäksesi videon, käy hyväksymässä markkinointievästeet.

Tässä webinaarissa pääset kuulemaan oppeja Santtu Kottilalta, CMO & Co-founder @ Leadoo Marketing Technologies ja Markkinointikollektiivin perustaja.

Nopeasti kasvaneen Leadoon tarina avaa käytännön esimerkkien kautta, miten markkinoinnin ja myynnin roolit muuttuvat yrityksen eri kasvuvaiheissa ja miten asiakashankinta on onnistunut nopean kasvun mahdollistajana.


Ensikosketuksen luominen ostajaan

Vieraana: Ilja Aalto, Humm

Oho! Tämä video ei näy, koska olet kieltänyt markkinointievästeiden käytön. Nähdäksesi videon, käy hyväksymässä markkinointievästeet.

Tässä webinaarissa keskustelimme Northboundin (nykyään HUMM) perustajan Ilja Aallon kanssa yhdestä asiakashankinnan ikuisuuskyysmyksestä: inboundin ja outboundin rooleista B2B-asiakashankinnassa.

Webinaarissa pohdimme mitä kanavia on tarjolla ensikosketuksen luomiseen ja miten B2B:lle tyypillinen pitkä myyntiprosessi rakentuu inboundin ja outboundin yhteiselossa.


Myynti kasvuun datan ja hakukonenäkyvyyden avulla

Vieraana: Sami Laakkonen, Kiva

Oho! Tämä video ei näy, koska olet kieltänyt markkinointievästeiden käytön. Nähdäksesi videon, käy hyväksymässä markkinointievästeet.

Tässä webinaarissa keskustelemassa kanssamme on Kivan kokenut digimarkkinoinnin konsultti Sami Laakkonen.

Webinaarissa Sami antaa käytännön vinkkejä datan keräämiseen ja hyödyntämiseen, ja keskusteluissa pureudumme muun muassa seuraaviin aiheisiin:


Case NBF – Markkinoinnin muutokset

Vieraana: Aslak de Silva, Nordic Business Forum

Oho! Tämä video ei näy, koska olet kieltänyt markkinointievästeiden käytön. Nähdäksesi videon, käy hyväksymässä markkinointievästeet.

Nordic Business Forumin missiona on rakentaa johtajia, jotka muuttavat maailmaa. Nordic Business Forumin maine maailmanluokan tapahtumajärjestäjänä on mahdollistanut tämän mission toteuttamista.

Vuoden 2020 alusta Nordic Business Forumin toimintaympäristö muuttui. Fyysiset tapahtumat tuotiin verkkoon ja samalla muuttui asiakkaiden ostokäyttäytyminen.

Miten Nordic Business Forumin markkinointi on muuttunut tiedottavasta arvoa tuottavaan lähestymiseen? Miten tuotekehitys ja asiakastarpeet kohtaavat? Kuinka myynnin ja markkinoinnin kerryttämä asiakasymmärrys muutetaan käytännön toimenpiteiksi


Älä missaa uusia webinaareja

Haluatko saada sähköpostiisi tietoa meidän uusista kirjoituksista, webinaareista ja oppaista? Tilaa meidän uutiskirje