Webinaarit
Älä missaa uusia webinaareja
Haluatko saada sähköpostiisi tietoa meidän uusista kirjoituksista, webinaareista ja oppaista? Tilaa meidän uutiskirje:
Onnistunut sisältöstrategian jalkauttaminen
Vieraana: Katri Tanni, Differo
Tässä webinaarissa Differon Katri Tanni, B2B-yritysten strategisen markkinoinnin asiantuntija, jakaa käytännön oppeja onnistuneeseen sisältöstrategian jalkauttamiseen.
Webinaarissa käsitellään sisältöstrategian jalkautusta konkreettisten esimerkkien kautta:
- Mitä ottaa huomioon, kun luodaan tai päivitetään sisältöstrategiaa?
- Keitä osallistaa?
- Miten saadaan asiakashankinta toimimaan yhtenäisesti?
Case Leadoo – Markkinoinnin rooli yrityksen eri kasvuvaiheissa
Vieraana: Santtu Kottila, Leadoo
Tässä webinaarissa pääset kuulemaan oppeja Santtu Kottilalta, CMO & Co-founder @ Leadoo Marketing Technologies ja Markkinointikollektiivin perustaja.
Nopeasti kasvaneen Leadoon tarina avaa käytännön esimerkkien kautta, miten markkinoinnin ja myynnin roolit muuttuvat yrityksen eri kasvuvaiheissa ja miten asiakashankinta on onnistunut nopean kasvun mahdollistajana.
Ensikosketuksen luominen ostajaan
Vieraana: Ilja Aalto, Humm
Tässä webinaarissa keskustelimme Northboundin (nykyään HUMM) perustajan Ilja Aallon kanssa yhdestä asiakashankinnan ikuisuuskyysmyksestä: inboundin ja outboundin rooleista B2B-asiakashankinnassa.
Webinaarissa pohdimme mitä kanavia on tarjolla ensikosketuksen luomiseen ja miten B2B:lle tyypillinen pitkä myyntiprosessi rakentuu inboundin ja outboundin yhteiselossa.
Myynti kasvuun datan ja hakukonenäkyvyyden avulla
Vieraana: Sami Laakkonen, Kiva
Tässä webinaarissa keskustelemassa kanssamme on Kivan kokenut digimarkkinoinnin konsultti Sami Laakkonen.
Webinaarissa Sami antaa käytännön vinkkejä datan keräämiseen ja hyödyntämiseen, ja keskusteluissa pureudumme muun muassa seuraaviin aiheisiin:
- Minkälaisia asioita markkinointidatasta nousee myynnille?
- Miten voit parantaa asiakasymmärrystä datan avulla?
- Kuinka tunnistaa muutoksia ostokäyttäytymisessä?
Case NBF – Markkinoinnin muutokset
Vieraana: Aslak de Silva, Nordic Business Forum
Nordic Business Forumin missiona on rakentaa johtajia, jotka muuttavat maailmaa. Nordic Business Forumin maine maailmanluokan tapahtumajärjestäjänä on mahdollistanut tämän mission toteuttamista.
Vuoden 2020 alusta Nordic Business Forumin toimintaympäristö muuttui. Fyysiset tapahtumat tuotiin verkkoon ja samalla muuttui asiakkaiden ostokäyttäytyminen.
Miten Nordic Business Forumin markkinointi on muuttunut tiedottavasta arvoa tuottavaan lähestymiseen? Miten tuotekehitys ja asiakastarpeet kohtaavat? Kuinka myynnin ja markkinoinnin kerryttämä asiakasymmärrys muutetaan käytännön toimenpiteiksi
Älä missaa uusia webinaareja
Haluatko saada sähköpostiisi tietoa meidän uusista kirjoituksista, webinaareista ja oppaista? Tilaa meidän uutiskirje