Referenssi

Humm

Finnchat ja Northbound yhdistyivät. Syntyi uusi monikanavaisen asiakaspalvelun asiantuntijayritys Humm. Uunituore brändi julkistettiin ensimmäisenä uusilla verkkosivuilla.

Humm.fi WordPress-verkkosivusto MEOMin asiakas

Humm.fi – Verkkosivusto uuden brändin kärjessä

Mitä teimme

Web design, tekninen toteutus

Alusta

WordPress

Asiakkaasta

Humm eli Human Communications syntyi, jotta ihmiset saisivat yrityksiltä parempia asiakaskokemuksia.​

Fuusion taustalta löytyvät monikanavaisen viestinnän asiantuntijayrityksen Finnchat ja Northbound.

Yhteistyöstä

Kumppanuus Hummin kanssa lähti liikkeelle brändin eläväksi tuomisesta verkkosivustolle sopivalla tavalla.

Tehokkaasti läpi viety sivustototeutus loi toimivan pohjan Hummin brändin johdonmukaiselle kehittämiselle yhteistyössä vuosiksi eteenpäin.

Humm.fi - etusivu - "Make customers humm with joy"

Design

Designyhteistyötä Sam Jamsenin kanssa

Hummin brändi-identiteetin suunnitteli palkittu alan konkari Sam Jamsen. MEOMin web designer teki visuaalisen ilmeen eläväksi verkkosivustolla.

Web-suunnittelussa keskeistä oli huomioida kahden asemansa vakiinnuttaneen yrityksen tarjooman onnistunut yhdistäminen ja esillepano.

Humm jatkaa määrätietoisesti Finnchatin ja Northboundin kasvu-uralla ja sivuston tulee omalta osaltaan tukea tätä, palveluiden paketoinnissa ja Hummin erityisosaamisen esittelyssä.

”Brändin rakentamisessa on tärkeää että yhteistyökumppanilla on ymmärrys kilpailuedusta, tarinasta ja tavoitteesta, jotta brändi koetaan juuri sellaisena eri kohtaamispisteissä kuin sen olemme halunneet koettavan. MEOMin kanssa saimme heti yhteistyön alussa vahvan yhteisen näkemyksen tahtotilasta. Kuten Hummilla sanomme, parhaat kokemukset luodaan, kun inhimillisyys ja teknologia tukevat toisiaan.”​

Piia Raidén, Commercial Director, Humm
”Hummin tuottama palvelu on tukenut erinomaisesti Vepsäläisen laatu­tuotteisiin ja palveluun pohjautuvaa brändiä.” - Mika Rusila, Vepsäläinen
Kuvakaappaus humm.fi-sivustolta

Monikanavaisuuden asiantuntijan verkkosivusto ja konversiot

Sivustototeutuksessa asiakaspalvelun teknologiasta huolehti luonnollisesti Humm itse. WordPressillä toteutetulle sivustolle tuotiin muun muassa osaksi asiointipolkuja Intercomin chat.

Humm on myyntivetoinen organisaatio ja sivuston rooli asiakashankinnassa on merkittävä. Konversioon ohjataan vahvasti muun muassa chat-palvelun avulla. Yhteystietosivulla voit varata suoraan ajan myyjän kalenterista.

Humm.fi - mobiilisivu
Humm.fi blogi - mobiilisivu

Nopea toteutus startti vuosien yhteistyölle

Hummin WordPress-sivusto toteutettiin määrätietoisesti vain 10 viikossa, ensi yhteydenotosta julkaisuun. Verkkosivuston elinkaaren osalta aikaperspektiivi on kuitenkin vuosien mittaisen yhteistyön rakentamisessa.

Nopeassa ensijulkaisussa moni toive jää tehtävälistalle. Ensi kertaa päivänvalon nähnyt brändi hakee myös muotoaan ja kasvaa kohti täyttä potentiaaliaan. Verkkosivuston osalta MEOM on rakentamassa yhdessä tätä Hummin kanssa, niin web designin ja teknisen asiantuntemuksen kuin markkinoinnin osalta.

Humm.fi - yrityssivu
Humm - yhteystietosivu

”MEOMin porukka pysyi ihailtavasti aikataulussa ja projektin päällä, vaikka toimintaympäristö oli muuttuva ja brändiä sekä verkkosivua rakennettiin limittäin eri yhteistyökumppanien toimesta. Meitä kuunneltiin, mutta meiltä osattiin myös vaatia oikeissa kohdissa. Lopputulos vastasi odotuksia ja uutta brändiä hienosti.”

Ilja Aalto, Chief Growth Officer, Humm
Määritetään yhdessä tavoitteet ja kartoitetaan vaihtoehdot. Lupaamme tehdä tarjouksen vain silloin, kun tiedämme olevamme paras kumppani tuleville vuosille.

Miksi valita MEOM?

Keskitymme verkkosivustoihin

Ymmärrämme ostokäyttäytymisen muutoksen vaikutuksen verkkosivustoon ja osaamme auttaa teitä hyötymään siitä parhaan mukaan.

Toteutusten laatu ja riskittömyys

Asiakassuhteemme ovat pitkäikäisiä ja asiakkaamme on todistetusti erittäin tyytyväisiä. NPS +85 ja projektityytyväisyys 4,4/5.
Olemme siis hyvin riskitön valinta.

luotettava Kumppanuus ja valmiit palvelumallit

Haluamme rakentaa pitkäaikaisia kumppanuuksia ja se näkyy myös palvelutarjoamassamme. Meillä on valmiit mallit, joilla teemme yhdessä sivustostanne parempaa monivuotisesti.

perusteltu investoinnin takaisinmaksu

Tyypillisesti pystymme nostamaan konversioprosentteja sivustolla 30%:sta alkaen ylöspäin ja samassa tehostamaan sisällöhallintaan liittyvää työtä muutamista tunnista useisiin viikossa per henkilö, joka työskentelee sivuston parissa.