Referenssi

MeetingPackage

MeetingPackagen HubSpot-sivuston toteutus oli oppikirjaesimerkki tehokkaasta yhteistyöstä, joka saatiin maaliin aikataulussa, alle ennakoidun budjetin ja minimaalisella stressillä.

HubSpot-verkkosivusto MeetingPackage. MEOM-asiakastarina.

MeetingPackage – Tehokkaalla dialogilla nappitoteutukseen

Mitä teimme

Tekninen toteutus

Alusta

HubSpot

Asiakkaasta

MeetingPackage on SaaS-palvelu, jonka avulla kokous- ja tapahtumatiloja tarjoavat ja niitä tarvitsevat kohtaavat mahdollisimman helpostin ja intuitiivisesti.

Espoosta käsin toimiva MeetingPackage on perustettu vuonna 2014 ja palvelee kansainvälistä asiakaskuntaa parinkymmenen työntekijän voimin.

Projektista

MeetingPackage etsi kokenutta kumppania HubSpot-sivuston tekniseen toteutukseen. Onnistuneessa teknisessä toteutuksessa ei ollut tärkeää vain alustan tuntemus, vaan myös visuaalinen lähestymistapa, jossa kehittäjä osaa antaa tarkkaa palautetta ja kehitysehdotuksia asiakkaan toimittaman designin pohjalta.

Toteutuksen alusta alkaen oli myös selvää, että sivustoa tullaan kehittämään yhdessä myös julkaisun jälkeen, sprinttimuotoisella työskentelyllä.

HubSpot-verkkosivusto MeetingPackage kuvakaappaus - MEOM asiakastarina
HubSpot-verkkosivusto MeetingPackage kuvakaappaus - MEOM asiakastarina

Osaavan asiakkaan kanssa nopeasti maaliin

MeetingPackagen HubSpot-sivuston toteutus oli oppikirjaesimerkki tehokkaasta yhteistyöstä, joka saatiin maaliin aikataulussa, alle ennakoidun budjetin ja minimaalisella stressillä.

Rivakkaa projektin läpivientiä vauhditti MeetinPackagen tiimi osaavana ostajana. Tarjouspyyntö oli teknisesti asiantunteva ja sisälsi jo visuaaliset esimerkit tulevasta sivustosta, mikä mahdollisti tarkan tarjouksen teon ja toteutuksen määrittelyn.

Sivuston keskeisiä tavoitteita oli toteuttaa MeetingPackagen kanssa asiointi intuitiivisesti ja pitkälle automatisoidusti, sekä kokoustiloja tarvitsevian että niitä tarjoavien osalta. Täysin no-touch -SaaS-palveluna MeetingPackagea ei vielä toteutettu, eli myyjällä on merkittävä rooli ostoprosessissa, mutta tämäkin on jatkokehityksen tiekartalla.

“10 pistettä. Kommunikointi oli hyvää, sain nopeasti vastaukset kysymyksiini ja kaikki kaikki meni kuten sovittu. Ei negatiivista sanottavaa.”

Jussi Virtanen, VP of Design, MeetingPackage