5 tähden opit B2B-markkinointiin

Webinaaritallenteet

Kiitos osallistumisesta syksyn näkemyksellisimpään B2B-asiakashankinnan webinaarisarjaan. Täältä löydät webinaarien tallenteet.

Katri Tanni: Onnistunut sisältöstrategian jalkauttaminen

7.10.2021

Syksyn ensimmäisessä webinaarissa Differon Katri Tanni, B2B-yritysten strategisen markkinoinnin asiantuntija, jakaa käytännön oppeja onnistuneeseen sisältöstrategian jalkauttamiseen.

Webinaarissa käsitellään sisältöstrategian jalkautusta konkreettisten esimerkkien kautta. Mitä ottaa huomioon, kun luodaan tai päivitetään sisältöstrategiaa? Keitä osallistaa? Miten saadaan asiakashankinta toimimaan yhtenäisesti?


Santtu Kottila: Case Leadoo – Markkinoinnin rooli yrityksen eri kasvuvaiheissa

14.10.2021

Toisessa webinaarissa pääsimme kuulemaan oppeja Santtu Kottilalta, CMO & Co-founder @ Leadoo Marketing Technologies ja Markkinointikollektiivin perustaja.

Nopeasti kasvaneen Leadoon tarina avaa käytännön esimerkkien kautta, miten markkinoinnin ja myynnin roolit muuttuvat yrityksen eri kasvuvaiheissa ja miten asiakashankinta on onnistunut nopean kasvun mahdollistajana.


Ilja Aalto: Ensikosketuksen luominen ostajaan

27.10.2021

Webinaarisarjan kolmannessa webinaarissa keskustelimme Northboundin perustajan Ilja Aallon kanssa yhdestä asiakashankinnan ikuisuuskyysmyksestä: inboundin ja outboundin rooleista B2B-asiakashankinnassa.

Webinaarissa pohdimme mitä kanavia on tarjolla ensikosketuksen luomiseen ja miten B2B:lle tyypillinen pitkä myyntiprosessi rakentuu inboundin ja outboundin yhteiselossa.


Sami Laakkonen: Myynti kasvuun datan ja hakukonenäkyvyyden avulla

9.11.2021

Webinaarisarjan neljännessä tapahtumassa keskustelemassa kanssamme on Kivan kokenut digimarkkinoinnin konsultti Sami Laakkonen.

Webinaarissa Sami antaa käytännön vinkkejä datan keräämiseen ja hyödyntämiseen, ja keskusteluissa pureudumme muun muassa seuraaviin aiheisiin: Minkälaisia asioita markkinointidatasta nousee myynnille? Miten voit parantaa asiakasymmärrystä datan avulla? Kuinka tunnistaa muutoksia ostokäyttäytymisessä?


Aslak de Silva: Case NBF – Markkinoinnin muutokset 2020-21

25.11.2021


Referenssi

Firstbeat

Firstbeat halusi uuden sivuston välittävän kuvaa johtavasta sykeanalytiikkayrityksestä.

Referenssi

Musti Group

Toteutimme Musti Groupin pörssiin listautumista varten WordPress-sivustouudistuksen vain kuudessa viikossa.

Referenssi

Brella

HubSpot-sisällönhallinnan uudistus oli Brellan markkinoinnin sisällöistä vastaavalle niin upea juttu, että saimme arvosanaksi 7/5.