Referenssi

Superson

Superson.co — verkkosivusto bränditoimistolle

Mitä teimme

Web design, tekninen toteutus

Alusta

HubSpot CMS

Asiakkaasta

Superson on vuonna 2012 perustettu bränditalo, jolla on toimipisteet Helsingissä ja Singaporessa. Supersonin palvelutarjonta rakentuu asiantuntijamallille, jossa pienen ydintiimin ohella asiakkaita palvelee yli 600 osaajan kansainvälinen verkosto itsellisiä toimijoita, brändistrategisteista suunnittelijoihin.

Useita palkintoja niin luovana toimistona kuin toteutuksillaan voittanut Superson on rakentanut erottuvia brändi-identiteettejä niin kotimaisille kuin kansainvälisillekin asiakkaille, Googlesta Geneleciin.

Projektista

Supersonin oma brändi-identiteetti on räiskyvän värikäs ja kuplivan leikittelevä. Tätä freesattiin vuoden 2023 aikana ja sen ensiesitys haluttiin luonnollisesti verkkosivustolle koko komeudessaan.

Sivustouudistusta toteuttamaan haluttiin osaava HubSpot-toimisto, joka hallitsee myös vaativamman brändi-ilmeen jalkauttamisen verkkoon. HubSpot CMS:n valinnalla tähdätään myös verkkosivuston kokonaisvaltaisempaan hyödyntämiseen markkinoinnissa ja myynnissä.

Brändi verkkosivustolle

Visio todeksi yhteistyöllä

Supersonin uudistunut brändi-ilme on erottuva ja ainutlaatuinen. Ilmeen ytimessä on visuaalisen ilotulituksen aikaansaama wow-efekti, joka oli tärkeä tuoda myös verkkosivustolle.

MEOMin designerit toteuttivat ensimmäisen näkemyksensä sivuston ilmeestä asiakkaan näkemyksen pohjalta. Tätä kommentoitiin asiakkaan toimesta ja näin varmistimme yhteisesti, että lopputulos on Supersonin vision mukainen.

Tavoitteena oli vangita salamana pulloon Supersonin räiskyvän leikittelevä visuaalinen ilme, jossa erottuvuutta rakennetaan värien, typografian, kuvaston ja copyn avulla, ei niinkään webbiefektien kikka kolmosilla.

Feature

Paraatipaikka parhaille paloille

Yrityksen esittelyn lisäksi etusivun hero-osio toimii paraatipaikkana vaikuttavimpien töiden esilletuomiseen.

“Ihan huipputiimi, joiden kanssa on ollut todella kiva työskennellä! ❤ Ammattitaitoista porukkaa, joka osaa ottaa kantaa ja haastaa tarvittaessa, jotta voivat varmistaa sen parhaan mahdollisen lopputuloksen.”

Laura Ylä-Ajos, project manager, Superson

Hulvattomuus esille

Rohkeus ja iloittelu näkyy aina footerissa asti, tässä tapauksessa valtavan logon muodossa.

Markkinoinnin sydän

HubSpot kampanjoiden tehotyökaluna

HubSpot CMS taipuu osaavan toimiston käsissä erinomaisesti ainutlaatuisen brändi-ilmeen esittämiseen, mutta sen ehdoton plussa markkinoinnin tarpeisiin on myös alustan ominaisuudet markkinoinnin automaatioiden ja CRM:n osalta.

HubSpot-sivustot toteutetaan nykyisin modulaarisina, mikä mahdollistaa asiakkaalle vapaat kädet erilaisten sivujen rakentamiseen lennosta. Tämä on tärkeää myös Supersonille, jolla on putkessa erilaisia kampanjoita laskeutumissivuineen ja liidinkeruineen.

Sivuston julkaisun yhteydessä markkinoinnille valettiin vankka pohja, jota voidaan jatkokehittää yhdessä.

Etusivun videotausta toimii mobiilissa vähintään yhtä hyvin kuin desktopissa.
Referenssien esittely on merkittävässä roolissa sivustolla.

“Yhteistyö sujui alusta asti erittäin hyvin ja projekti päästiin aloittamaan nopealla aikataululla heti vahvistuksen jälkeen. Työvaiheet olivat selkeitä ja kommunikaatio sujuvaa, kysymyksiin sai aina nopeasti vastaukset ja epäselvissä tilanteissa neuvottiin.”

Laura Ylä-Ajos, project manager, Superson

Feature

Responsiivisuus

Erityishuomiota on kiinnitetty responsiivisuuteen eli siihen, miten sivut skaalautuvat moitteetta jokaisella näyttökoolla.