Hubspot CMS Hub kattava tietopaketti
Tutustu HubSpotin sisällönhallintajärjestelmän ominaisuuksiin ja miksi se on markkinoijalle erinomainen valinta.
Haluat yrityksellesi HubSpot-verkkosivuston, joka on saumaton osa myyntiä, asiakkuudenhallintaa ja markkinoinnin automaatioita, ja samalla joustava ja helppo sisällöntuotannon työkalu.
Mutta voisiko se olla vielä myös loistelias brändisi ilmentymä? Kyllä voi, kun tekijätiimi osaa hommansa.
Osaamattomissa käsissä HubSpot-verkkosivujen toteutus on brändin tuhoamista pahimmillaan, koska alusta ei ole kehittäjille tuttu. Lopputuloksena sivuston ulkoasusta ja toiminnallisuuksista on jouduttu tinkimään. Näin ei kuitenkaan tarvitse olla.
Meitä eivät rajoita HubSpotin valmiit komponentit, vaan hyödynnämme niitä valikoiden kun ne tukevat verkkosivuston designia. Sertifioidut HubSpot-kehittäjämme saavat alustan taipumaan tavalla, johon monet eivät pysty.
Tutustu HubSpotin sisällönhallintajärjestelmän ominaisuuksiin ja miksi se on markkinoijalle erinomainen valinta.
Yritykset, jotka panostavat designiin ovat 50% kannattavampia palvellen asiakkaitaan paremmin.
Sivujen rakenne ja toiminnallisuudet suunnitellaan aina palvelemaan tärkeimpien kohderyhmien tarpeita. Verkkosivusuunnittelumme lähtökohtana on luoda uskottavat, brändiä vahvistavat sivut, jotka herättävät luottamusta ja vakuuttavat juuri sinulle tärkeät kohdeyleisöt.
Hyvästäkään suunnittelusta ei ole iloa, jos ratkaisut ovat sellaisia, joita ei pystytä teknisesti toteuttamaan.
HubSpot-sertifioitujen kehittäjiemme ansiosta meidän ei tarvitse tehdä turhia kompromisseja. Jos sivusto on teknisesti mahdollista rakentaa HubSpotilla, me teemme sen.
Sivustot luodaan aina määriteltyjen tavoitteiden ja sen kohderyhmiä ajatellen, unohtamatta tietenkään toimivaa, hakukoneoptimoitua sisältöä.
Toteutamme sivustot projektitoteutuksena, jonka lopputuloksena on parhaiten palveleva sivusto timanttisine sisältöineen.
Heille, jotka etsivät jatkuvaan tekemiseen kumppania, tarjoamme sparraavalla otteella markkinoinnin palvelut, joiden avulla te opitte paremmin hyödyntämään alustaa.
Verkkosivustoprojektiin mahtuu paljon pieniä päätöksiä jotka muodostavat merkittävän kokonaisuuden markkinointiinne. Lue, miten hyvä verkkosivusto rakennetaan yhdessä.
Etenkin yrityksillä, joiden asiakkaita ovat toiset yritykset, verkkosivuston tulee palvella monenlaisissa rooleissa toimivia ostajia. Tutustu erityispiirteisiin, joita toteutamme B2B-yritysten verkkosivustoilla.
”MEOMin kanssa tehty HubSpot-sivusto on paras, minkä kanssa itse olen työskennellyt. Ylläpito on helppoa kuin mikä, ja se toimii juuri niin kuin suunnittelimme.”
Jonathan Strutt, Content Marketing Manager, Boksi
Sivuston tulee vastata tarpeisiinne nyt ja tulevina vuosina. Autamme sivustotarpeissa julkaisun jälkeen ylläpidon ja asiakastuen lisäksi designin, tekniikan ja markkinoinnin osaamisellamme.
Naava
Lyyti
Brella
Howspace
Boksi
HeiaHeia
Smartum
Naava
Lyyti
Brella
Howspace
Boksi
HeiaHeia
Smartum
Naava
Lyyti
Brella
Howspace
Boksi
HeiaHeia
Smartum
Naava
Lyyti
Brella
Howspace
Boksi
HeiaHeia
Smartum
Erityisesti SaaS-yritykset ovat siirtyneet käyttämään HubSpotin julkaisujärjestelmää, jotta toimintoja voidaan keskittää saman alustaan. WordPress on kuitenkin yhä ylivoimaisesti suosituin alusta ja muitakin alustoja saatetaan tarjota.
Vertailu
Julkaisujärjestelmää valitessa on olennaista huomioida, että se palvelee juuri sitä tarvetta mitä varten olet verkkosivustoa hankkimassa. Vertailumme auttaa tekemään perustellun valinnan.
”MEOM luo upeasti toteutettuja ja erinomaisen käytettäviä verkkosivuja. Heidän yhdistelmänsä osaamisesta markkinoinnissa, designissa ja teknisessä toteutuksessa on todella huomionarvoista.”
Aoife Mc Morrow, Channel Consultant, HubSpot
HubSpot-sisällönhallinnan uudistus oli Brellan markkinoinnin sisällöistä vastaavalle niin upea juttu, että saimme arvosanaksi 7/5.
Verkkosivujen uudistuksessa tavoitteena on usein konversioasteen kasvattaminen. Lue millaisia tuloksia Lyyti sai sivustouudistuksen avulla.
Toteutimme Howspacen kanssa HubSpot-verkkosivuston, jonka tavoitteena oli erinomainen käytettävyys ja design.
Blogi
Ennustettavaan kasvuun tarvitaan liidejä eri lähteistä Liidien generointi on yksi…
Blogi
Verkkosivustouudistuksen yksi polttavimpia kysymyksiä on, että millä alustalle sivusto toteutetaan….
Blogi
6-osainen blogisarja verkkosivujen ostamista suunnitteleville yrityksille Lue koko blogisarja yhdestä…
Blogi
Markkinoinnin strategiasta konversio-optimointiin Sisällön tuottaminen uudelle verkkosivustolle on yhtä aikaa…
Ymmärrämme ostokäyttäytymisen muutoksen vaikutuksen verkkosivustoon ja osaamme auttaa teitä hyötymään siitä parhaan mukaan.
Asiakassuhteemme ovat pitkäikäisiä ja asiakkaamme on todistetusti erittäin tyytyväisiä. NPS +85 ja projektityytyväisyys 4,4/5.
Olemme siis hyvin riskitön valinta.
Haluamme rakentaa pitkäaikaisia kumppanuuksia ja se näkyy myös palvelutarjoamassamme. Meillä on valmiit mallit, joilla teemme yhdessä sivustostanne parempaa monivuotisesti.
Tyypillisesti pystymme nostamaan konversioprosentteja sivustolla 30%:sta alkaen ylöspäin ja samassa tehostamaan sisällöhallintaan liittyvää työtä muutamista tunnista useisiin viikossa per henkilö, joka työskentelee sivuston parissa.