Yrityspalveluseteli

Digitaalisen markkinoinnin palvelut

Autamme yritystäsi kasvamaan kehittämällä digitaalisen liiketoimintanne eri osa-alueita.

Mikä on yrityspalveluseteli?

Yrityspalveluseteli on Jyväskylän kaupungin järjestämä pilottihanke, jossa paikalliset yritykset voivat hakea kaupungilta 2500 euron ja 5000 euron arvoisia seteleitä. Kaupunki on varannut 150 000 euron arvosta seteleitä jaettavaksi yrityksille. Seteleillä on tarkoitus rahoittaa sellaisia hankkeita, joilla yritys pyrkii kehittämään omaa myyntiä tai markkinointia. Seteli on yrityksille niin sanottua vähämerkityksellistä de minimis -tukea.

Kuka voi hakea yrityspalveluseteliä?

Yrityspalveluseteli on tarkoitettu jyväskyläläisille pk-yrityksille, jotka haluavat kasvaa tai kansainvälistyä uudistumalla ja kehittämällä digitaalisia ratkaisuja. Kriteerit seteleiden hakijoille on pidetty lähtökohtaisesti avoimina ja kaikki yritysmuodot (ei yhdistykset) riippumatta yrityksen elinkaaren vaiheesta voivat hakea seteleitä.

Mitä yrityspalvelusetelillä voi ostaa?

Yrityspalveluseteli on tarkoitettu sellaisten myynti- ja markkinointipalveluiden ostamiseen, jotka auttavat yritystä kasvamaan. Kehitettäviä osa-alueita voivat olla esimerkiksi digitaalisen markkinoinnin strategia, palvelumuotoilu, verkkosivujen suunnittelu tai asiakasdata-analyysi.

Miksi hakea yrityspalveluseteliä?

PK-Barometri 2017 mukaan yrityskehittämisen pullonkaulana pidetään usein puutteita nimenomaan myynnin ja markkinoinnin osaamisessa. Yrityspalvelusetelillä on mahdollista rahoittaa edullisesti yrityksen kehitystoimenpiteitä. Seteleillä ostetuista palveluista peritään niiden suuruuden perusteella määräytyvä arvonlisävero, joka on yrityksille vähennyskelpoinen. Seteleistä maksetaan 20%:n omavastuu, jonka Jyväskylän kaupunki perii setelin käyttämisen jälkeen. Tämä tarkoittaa siis 500 euroa 2500 euron setelistä ja 1000 euroa 5000 euron arvoisesta setelistä.

Miten ostaa palveluita yrityspalvelusetelillä?

Prosessi alkaa lähettämällä Jyväskylän kaupungille yrityspalvelusetelihakemuksen. Hakemuksen voi tehdä rekisteröitymällä kaupungin Tarjouspalvelusivulla. Hakuaika on 1.-28.2. ja päätökset myönnetyistä yrityspalveluseteleistä tehdään 31.3. mennessä. Kun yrityksellesi on myönnetty yrityspalveluseteli, siirry Palse-palveluportaaliin. Syötä sivulta löytyvään Päätöksen tiedot-kenttään saamasi päätöslomakkeen yläreunasta löytyvän päätöksen numeron ja varmennekoodin. Tämän jälkeen pääset etsimään yrityksellesi sopivia palveluita, joita hankkia setelillä.

Olemme myös mukana yrityspalvelusetelihankkeessa

Tarjoamme monipuolisia ratkaisuja yritysten digitaalisen liiketoiminnan kehittämiseksi. Räätälöimme ratkaisumme yrityksen liiketoiminnan ja sen tavoitteiden mukaisiksi. Alla on esitelty ratkaisuja, joita tarjoamme yrityspalveluseteleitä vastaan.

MEOM Design Sprint – Validoitu prototyyppi

Mikä: 3:ssa päivässä validoitun prototyypin rakentaminen valmiista ideasta ja testaus.

Ketkä: Työpajan vetää MEOMin kokeneet designerit, joita itse Jake Knapp on koutsannut.

Kenelle: Sinulle, jolla on idea tuotteesta tai palvelusta, ja haluat tietää toimiiko se oikeasti.

Miten: Kolmessa työpäivässä prototyypin rakentaminen ja testaus oikeilla käyttäjillä.

Miksi: Design Sprint on nopein tapa selvittää kannattaako uusi tuote rakentaa.

Mitä: saatValmiin käyttäjillä testatun prototyypin.

 

Olen kiinnostunut Design Sprintistä

Hakukoneoptimointi

Mikä: Sivuston tekninen hakukoneoptimointi, avainsanatutkimus sekä 3kk seuranta ja jatkokehitys.

Ketkä: Hakukoneoptimoinnin toimenpiteistä vastaa MEOMin SEO-spesialisti.

Kenelle: Sinulle, joka haluat selvittää sivustosi hakukonenäkyvyyden tilan ja kehittää sitä.

Miten: Käytämme parhaita työkaluja ja hyödynnämme alan huipputoimijoiden menetelmiä.

Miksi: 90% ihmisistä ei koskaan vieraile hakutulosten toisella sivulla.

Mitä saat: Käsityksen sivusi hakukonenäkyvyyden tilasta, jota seurataan vielä 3kk ajan.

 

Olen kiinnostunut hakukoneoptimoinnista

Google Ads-mainonta

Mikä: 6kk Google Ads-mainontaa.

Ketkä: Hakukonemarkkinoinnista vastaa sertifioidut Ads-asiantuntijamme.

Kenelle: Sinulle, joka haluat tavoittaa potentiaaliset asiakkaat tehokkaammin Googlessa.

Miten: Jatkuvalla testaamisella löydämme tulosta tuottavat avainsanat ja mainossisällöt.

Miksi: Adsin avulla tavoitat Googlen käyttäjät juuri silloin kun he ostavat verkosta.

Mitä saat: Liiketoimintatavoitteidesi mukaista Ads-mainontaa 6kk ajan.

 

Olen kiinnostunut Google Ads-mainonnasta

Markkinoinnin automaation starttipaketti

Mikä: Suunnittelemme ja toteutamme sivustolle markkinoinnin automaatiotoimenpiteitä.

Ketkä: Markkinoinnin automaatioista vastaavat MEOMin sertifioidut inbound-markkinoinnin asiantuntijat.

Kenelle: Sopii parhaiten yrityksille, jotka haluavat tehostaa jo olemassa olevaa sisällöntuotantoa.

Miten: Tunnistamme sivustollasi automatisoitavat markkinoinnin toimenpiteet.

Miksi: 80% markkinoinnin automaatiota käyttävistä yrityksistä ovat onnistuneet kasvattaneet saapuvien liidien määrää.

Mitä saat: Räätälöidyn automaatiojärjestelmän käyttöönoton 1-4 automaatiota.

 

Olen kiinnostunut starttipaketista

Sosiaalisen median strategiatyöpaja

Mikä: Työpaja, jossa luodaan merkitys ja tavoitteet yrityksesi sosiaalisen median käytölle.

Ketkä: Työpajasta vastaavat MEOMin digiaalisen markkinoinnin ammattilaiset.

Kenelle: Yrityksille, jotka haluavat käyttää sosiaalista mediaa tavoitteellisesti.

Miten: Analysoimme miten sosiaalisen median voi tukea liiketoimintatavoitteita ja asetamme selkeät tavoitteet.

Miksi: Kirjatut sosiaalisen median tavoitteet toteutuvat 30 kertaa todennäköisemmin.

Mitä saat: Visuaalisesti dokumentoitu somestrategia sekä koulutus yhden somealustan mainostyökalun käytöstä.

 

Olen kiinnostunut työpajasta

“Yllätyimme hyvin positiivisesti siitä, miten paljon pystyimme selkeyttämään tulevaa verkkopalveluamme. Suosittelen mielelläni MEOMia, he eivät pelkää kyseenalaistaa ja haastaa saadakseen irti parhaan mahdollisen lopputuloksen”