Ilmainen verkkosivuston ostajan opas

Tämä opas auttaa ostajaa, oli kyseessä yritys tai ei-kaupallinen organisaatio, ymmärtämään verkkosivuprojektia paremmin.


Opi, miten tehdä verkkosivu ilman kitkaa

Oppaassa käydään perusteellisesti läpi verkkosivuprojektin eri vaiheet, jotta välttäisit yleisimmät sudenkuopat.

Tutustu oppaan sisältöön blogistamme:

1. Alkusanat

Oppaan tarkoituksena on auttaa yrityksiä, jotka ovat uudistamassa verkkopalveluaan. Se on kirjoitettu yrityspäättäjille, jotka näkevät verkkopalvelun oleellisena osana liiketoimintaa.

2. Tarjouspyynnön laatiminen ja toimittajien valinta

Käytännön ohjeita tarjouspyynnön laatimiseen, jotta saat enemmän ja parempia tarjouksia, voit vertailla tarjouksia keskenään ja lisäät projektin onnistumisen edellytyksiä. Mukana myös vertailua helpottava Excel-taulukko.

3. Tarjousten vertailu

Mitä kannattaa kysyä tai selvittää tarjoajista? Kirjoitus sisältää kysymyksiä, jotka auttavat sinua lopullisen valinnan tekemisessä.

4. Design ja muu suunnittelu

Selvitä etukäteen miten kehitys etenee, ja kuinka paljon resursseja sinulta ja organisaatioltasi vaaditaan missäkin kehitysvaiheessa. Etukäteen suunnittelemalla säästä paljon aikaa myöhemmin.

5. Sisällöntuotanto

Sisällöt ovat kriittiset ja niiden teko vie paljon aikaa. Verkkosivut ilman asiakkaidesi ongelmia ratkovaa, puhuttelevaa ja johdonmukaista sisältöä ovat hyödyttömät.

6. Tekninen kehitys ja testaaminen

Miten varmistaa, että tekninen kehittäminen on laadukasta? Apuna on tarkistuslista.

7. Verkkosivujen julkaisu

Tutustu selkeään toimenpidelistaan, joita täytyy tehdä ennen ja jälkeen julkaisun.

 

Lataa koko opas!

MEOM verkkosivuston ostajan opas