Miten rakentaa konvertoiva B2B-verkkosivusto
Webinaari: Opi miten B2B-verkkosivustosi konvertoi tehokkaammin
Tämä webinaari on sinulle, jos:
- Haluat tietää miten verkkosivustoltasi voidaan hankkia enemmän liidejä ja yhteydenottoja
- Tarvitset työkaluja hitaasti kypsyvien konversioiden jalostamiseen
Milloin
Webinaari järjestettiin torstaina 6.5.2021 klo 9-10, mutta lataamalla tallenteen pääset katsomaan sisällön milloin haluat!
Webinaarin sisältö:
B2B-maailmassa ostopolut ovat pääasiassa pitkiä ja monimuotoisia. Liidien jalostaminen tapahtuu monen eri kosketuspisteen kautta ja ensivaikutelma täytyy tehdä useasti, ja jopa usealle eri henkilölle, saman yrityksen sisällä.
Ostajan matkan ollessa pitkä, ovat myös markkinoinnin toimenpiteet ja niiden mitattavuus haastavampaa, joten keskityimme tässä webinaarissa pureutumaan tekijöihin, jotka tekevät B2B-sivustosta konvertoivan.
Webinaarissamme Leadoo Marketing Technologiesin Santtu Kottila ja MEOMin Kimmo Louhelainen pureutuvat konversioita tuottavan B2B-verkkosivuston ominaisuuksiin ja auttavat oivaltamaan parhaat käytännöt liidien ja yhteydenottojen jalostamiseen.
Opit:
- Mitkä verkkosivuston tekijät kasvattavat B2B-sivustolta hankittujen liidien ja yhteydenottojen, eli konversioiden, määrää
- Mitkä työkalut auttavat verkkosivuston konversioasteen kasvattamiseen
- Miten hitaasti kypsyviä B2B-liidejä voidaan jalostaa
- Millainen on pehmeiden konversioiden merkitys yksityisyyttä korostavassa verkkokäyttäytymisessä
Lue lisää markkinointisivustoista
Blogi
Video: Markkinoinnin sydän -menetelmä
Verkkosivustoista keskustelu menee herkästi aivan tolkuttomaksi puuroksi. Yksi puhuu kilpailuedusta,…
Blogi
Verkkosivustostrategian rooli B2B-myynnin transformaatiossa
B2B-myynti on suuren muutoksen keskellä. Gartnerin tutkimuksen mukaan ostajat käyttävät…
Blogi
Mistä loistava B2B-verkkosivusto on tehty
Usein verkkosivuston käyttäjiä ovat kuluttajat ja kansalaiset. Miten näistä eroavat yritykset, joiden asiakkaita ovat toiset yritykset?
Blogi
Blogisarja verkkosivujen ostamista suunnitteleville
6-osainen blogisarja verkkosivujen ostamista suunnitteleville yrityksille Lue koko blogisarja yhdestä…