Referenssi

Lyyti – HubSpot -sivusto kasvuun

Lyyti.com

Sivustouudistuksen tärkeimpänä tavoitteena oli lisätä ”Book a demo” -konversioita. Kuukausi uudistuksen jälkeen konversiot olivat kasvaneet 183%.

”Brändi-identiteettimme on ainutlaatuisella tavalla leikkisä. Tämä olisi voinut olla haaste sivuston uudelleensuunnittelussa. MEOMin avulla saavutimme tavoitteemme tehokkaasti konvertoivan, leikkisän, mutta samalla ammattimaisen verkkosivuston toteutuksessa. Läpi projektin tässä auttoi selkeä viestintä, luottamus ja läpinäkyvyys.”

Antonia Ridderståle, Lyyti

Lue lisää HubSpot-toteutuksistamme

Referenssi

Brella

HubSpot-sisällönhallinnan uudistus oli Brellan markkinoinnin sisällöistä vastaavalle niin upea juttu, että saimme arvosanaksi 7/5.

Referenssi

Naava

HubSpot CMS:n päivitys oli Naavalle tilaisuus uudistaa tuotteidensa, eli viherseinien esittely entistä vaikuttavammalla tavalla.

Referenssi

Howspace

Toteutimme Howspacen kanssa HubSpot-verkkosivuston, jonka tavoitteena oli erinomainen käytettävyys ja design.