Enegian verkkopalvelun uudistus mullisti yhteydenottojen määrän

Enegia on Suomen kärkeä energiajohtamisen ja energian tukkumarkkina-palveluiden asiantuntijana. Uusi verkkopalvelu ja meidän sille luomat markkinoinnin työkalut mullistivat sivuston kautta tulevien liidien määrään ja laadun.

enegia.com

  • Jopa 400% enemmän yhteydenottoja kuukaudessa

Selkeä sisältö ja design myyvät

Enegian vanhat verkkosivut hidastivat kansainvälistyvää brändiä. Suurimmat haasteet olivat palveluiden esitystavassa sekä siinä, että yritystoimintaa tukeva markkinoinnin automaatio ja seuranta puuttuivat.

Suunnittelimme ja rakensimme brändin korkeaa laatua vastaavan hakukoneoptimoidun verkkosivuston, jolla jylläävät tehokkaat markkinoinnin automaatiot. Mutta ennen kuin konversiokone oli valmis käynnistettäväksi, meidän täytyi työstää Enegian palveluportfolio sellaiseen kuosiin, että palveluiden kärki ja yrityksen ydinviestit olisivat selkeästi esitettyinä.

Suunnittelimme Enegian sivuille uuden konseptin ja designin – aiemmin sekavasta pakasta hahmoteltiin kaksi selkeää tuotekokonaisuutta ja myyntistrategiaa.

Teimme kehitystyötä tiiviisti Enegian kanssa. Näin sivustosta saatiin heidän tarpeitaan vastaava, helppokäyttöinen ja toimiva, designista tinkimättä.

Enegia tabletti

“Henkilökohtaisesti räätälöity tarjous herätti luottamuksen, että tarpeitamme oli kuunneltu. Lisäksi oli positiivinen yllätys, että se perustui tuntihinnoitteluun. Näimme heti suuntaviivat sille, mitä verkkosivuston uudistus tulee maksamaan.”

Iiro Kuntsi, Digital Marketing Specialist, Enegia

Hakukoneoptimointi tavoittaa toivotut asiakkaat

Hakukoneoptimointi oli yksi asiakkaan prioriteeteista. Laajan avainsanakartoituksen pohjalta sivuston sisältö voitiin kirjoittaa sille kielelle, jota asiakaskunta puhuu. Onnistuneen optimoinnin ansiosta sivuston kävijämäärät ovat kasvaneet, ja konversioiden sekä liidien määrä on moninkertaistunut. Potentiaaliset asiakkaat tavoitetaan nyt tehokkaasti.

“Meillä on ollut alusta saakka tunne, että MEOMilla halutaan aidosti saada positiivisia vaikutuksia asiakkaan liiketoimintaan. Kuukausittain saamamme laadukas raportti on loistava analyysi siitä, mitä kannattaa kehittää.”

Iiro Kuntsi, Digital Marketing Specialist, Enegia

Enegia Mobiili

Markkinoinnin automaatiot säästävät aikaa

Verkkosivu-uudistuksen prioriteetteihin lukeutui myös kävijöitä haarukoiva markkinoinnin automaatio, joka räätälöitiin palvelemaan asiakkaan tarpeita. Automaatioiden myötä Enegia pysyi unohtamaan esimerkiksi markkinoinnin vanhat sähköpostijärjestelmät.

Sisällöntuotannossa keskityimme yhdenmukaistamaan viestinnän muotoa ja hyödynsimme näyttävästi yrityksen referenssejä – tyyli on toiminut ja poikinut yhteydenottoja.

“Verkkosivu-uudistuksen tavoitteiden saavuttamisessa tärkeintä on ollut MEOMin joustavuus. Tiukassa paikassa ja muutoksissa on joustettu, mutta silti pidetty projekti kasassa.”

Iiro Kuntsi, Digital Marketing Specialist, Enegia