Verkkosivut ja -palvelut

Tuleeko mieleen yhtäkään huippuyritystä, jolla ei olisi laadukasta verkkosivustoa? Aivan. Me luomme verkkopalveluita käyttäen WordPressia, Hubspotia sekä Woocommercea, ja rakennamme niistä kasvun moottoreita.

Verkkosivusto on liiketoiminnan kulmakivi

Verkkopalvelu on se ydin, jonka ympärille koko digitaalinen olemassaolosi rakentuu. Sen avulla kerrot maailmalle, mitä yrityksesi asiakkailleen tarjoaa tai käyt jopa suoraan kauppaa.

Kasvun kiitolaukkaan tahdittava verkkopalvelu luodaan laadukkaan designin ja sisällön avulla. Sivuston tehtävä on jakaa tietoa, mutta myös ohjata kävijöitä yrityksesi asiakkaiksi. Prosessi on tehokkaimmillaan silloin, kun design ja sisältö perustuvat erinomaiseen ymmärrykseen liiketoiminnastasi sekä viisaseen markkinoinnin strategiaan.

Verkkosivut ja verkkopalvelut

Vältä verkkosivuprojektin sudenkuopat. Lataa ilmainen oppaamme ›

Verkkopalvelu-toteutuksen lopputulokset

WordPress-sivusto

Olemme toteuttaneet yli 500 yksilöllisesti räätälöityä WordPress-sivustoa. Me huolehdimme tietoturvasta ja ylläpidosta sekä tarvittaessa myös sivuston päivittämisestä.

Hubspot-sivusto

Toisinaan yksittäinen brändi- tai tuotesivu on juuri se, mitä tohtori määräsi. Hubspot tarjoaa parhaat mahdollisuudet konversio-optimointiin ja markkinoinnin automaatioon.

eCommerce

Verkkokauppa-alustana käytämme pääsääntöisesti WordPress WooCommerce-lisäosaa. WooCommerce on hyvä valinta, kun kyseessä on kuluttajille suunnattu, tavaroiden myyntiin tarkoitettu verkkokauppa.

Markkinoinnin automaatio

Viikottainen uutiskirje tai ladattava opas – Markkinoinnin automaation avulla viestisi toimitetaan juuri oikea-aikaisesti, oikealle kohderyhmälle. Sivustokäyttäytymisen ja järjestelmän kerryttämän datan pohjalta voit luoda testejä ja kehittää sivustoasi kohti parempaa asiakaskokemusta.

Dokumentointi

Verkkopalveluprojektimme käynnistyvät työpajalla, jossa hankitaan ymmärrys asiakkaan liiketoiminnasta, kartoitetaan asiakaspersoonat ja ydinviestit sekä sivuston konsepti. Kaikki tämä kirjoitetaan dokumentiksi, jonka saat omaan ja yhteistyökumppaneidesi käyttöön.

Ymmärrys liiketoiminnasta

Useat asiakkaamme ovat todenneet kuinka hyödyllistä työpajoissa läpikäydyt ja dokumentointiin taltioidut keskustelut ovat olleet oman tekemisen kannalta. Tätä on voitu käyttää ajamaan uutta brändi-identiteettiä sisään myös yrityksen sisällä.

Ennen verkkosivuprojektia

Brändin rakentaminen ›
Usein, kun yritys saapuu liiketoiminnassaan vedenjakajalle, tai firman imago on muuten vain jäänyt eilispäivään, aloitamme yhteistyön asiakkaan kanssa brändin päivittämisellä. Tästä on luonteva jatkaa yhdessä verkkopalvelu-projektiin.
Markkinointistrategia ›
Se, mitä tehdään omalla sivustolla tai sosiaalisessa mediassa, on osa markkinointistrategiaa. Ennen kuin aletaan vasaroida verkkopalvelua pystyyn, on hyvä laatia koko markkinoinnin kattava suunnitelma.

Julkaisun jälkeen

Growth Hacking ›
Uusi upea verkkopalvelusi on nyt pystyssä, mutta ei kasvun ruokkiminen suinkaan tähän lopu. Growth Hackingilla löydämme keinot, joilla täydennät sivustosi tehoa - myös digitaalisen viestinnän ulkopuolella.

“Yllätyimme hyvin positiivisesti siitä, miten paljon pystyimme selkeyttämään tulevaa verkkopalveluamme Kick-Startissa.”

Projektin kulku

Olemme tehneet yli 500 onnistunutta verkkosivuprojektia. Tyypillisimmät sivustoprojektin murheet liittyvät siihen, että tieto ei kulje asiakkaan ja toimittajan välillä, ja että aikataulut sekä budjetti paukkuvat. Meillä nämä haasteet on ratkaistu Lean-metodeja käyttäen.


Sivustoprojektin kulku

Projekti alkaa työpajalla

Sivustoprojekti alkaa yhdellä tai useammalla työpajalla, jossa tutustumme liiketoimintaasi ja keräämme tietoa asiakkaistasi, asetamme tavoitteet, teemme tekniset vaatimusmäärittelyt sekä ideoimme ja teemme yhdessä alustavan suunnitelman sivuston rakenteesta.

Projektin eteneminen

Sivustoprojektissa väännetään useimmiten designista, eli miltä sivut näyttävät ja miten ne toimivat, sekä sisällöstä, eli mitä sivuilla sanotaan ja miten. Voimme ottaa nämä tehtävät täysin osaavan tiimimme tehtäväksi, tai yhteistyössä kanssasi, edeten sprinteissä, jolloin keskinäinen dialogi on tiivistä ja haasteita ratkotaan palikka kerrallaan.

Sisällöntuotanto

Sisällöntuotannossa asiantuntemus on asiakkaalla, mutta useimmiten apua tarvitaan kokonaisuuden alkuun tönäisyssä sekä kieliasun viimeistelyssä. Meillä hoituu tarvittaessa myös varsinainen copyjen kirjoitus, sivulle vienti ja siellä viimeistely, mukaan lukien englannin kieliversio.

Hakukoneoptimointi

Paraskaan verkkosivusto ei pääse loistamaan jos kävijöiden on vaikea löytää sitä. Käyttämämme alustat ovat jo itsessään hakukoneystävällisiä, mutta kattavalla avainsanatutkimuksella ja Googlen toimenpidesuosituksilla mahdollistamme sivuston hyvän näkyvyyden hakukoneviidakossa.

Läpinäkyvyys ja raportointi

Käytämme projektinhallintatyökaluja, joilla asiakas saa selkeät tehtävälistat omista vastuistaan ja pysyy kartalla kaikista projektin vaiheista. Kun työn vaiheet ja käänteet ovat alati dokumentoituina, helpottaa tämä myös asiakkaan yhteyshenkilön raportointia eteenpäin omassa organisaatiossa.

Julkaisu ja ylläpito

Sivustoprojektimme kestävät keskimäärin 6-8 viikkoa. Julkaisun häämöttäessä varmistamme, että kaikki tarvittava paikoillaan sekä sisällön että tekniikan osalta.

Vältä verkkosivuprojektin sudenkuopat. Lataa ilmainen oppaamme ›